Sunday 20 February 2011

تظاهرکنندگان در مسیر میدان ونک و چهار راه ولیعصر


تظاهرکنندگان در مسیر میدان ونک و چهار راه ولیعصر

گزارش خبرنگار ما از تهران: با پایان یافتن ساعت کاری ادارات و سازمان ها هر لحظه بر تعداد مردم و آزادی خواهان اضافه می شود. حضور گسترده نیروهای امنیتی و لباس شخصی در خیابان های انقلاب و آزادی مشهود است. تعداد زیادی از تظاهرکنندگان در مسیر میدان ونک و چهار راه ولیعصر حضور دارند.
بخشی از نیروهای سپاه که پادگان آنها در پایین سازمان صدا و سیماست مسوول حفاظت از این سازمان شده اند. گستردگی مسیرهای تظاهرات امروز تمرکز نیروهای امنیتی را برهم ریخته و خودروهای آنان در تمام این مسیرها در حال رفت و آمد هستند.
هوای تهران کاملا ابری است و با نسبتا شدیدی می وزد که از جهاتی به نفع تظاهرکنندگان است و کار نیروهای امنیتی را در پرتاب گاز اشک آور سخت می کند.
لباس شخصی ها از کتاب فروشی های حوالی دانشگاه تهران می خواهند تا هرچه سریع تر مغازه های خود را تعطیل کنند. در مقابل دانشگاه تهران و دانشگاه شریف تعداد زیادی از خودروهای انتظامی و موتورهای یگان های ضد شورش مستقر شده اند.
درب پایگاه مقداد کاملا باز است و می نی بوس های لباس شخصی ها و اوباش درحال آماده باش هستند.
میدان آزادی در تصرف کامل نیروهای امنیتی قرار دارد و دورتاور این میدان تبدیل به پارکینگ انواع و اقسام خودروهای امنیتی شده است. میدان ونک نیز در چنین شرایطی به سر می برد. تراکم جمعیت در بخش های شمالی تهران و همینطور برخی نواحی از میدان انقلاب و خیابان جمالزاده بیشتر است.
کافی نت های واقع در مسیرهای اصلی تعطیل شده اند و سرهر چهارراه چنیدن یگان لباس شخصی ها بر روی موتورهای خودنشته منتظر فرمان هستند.
هر لحظه بر تعداد تظاهرکنندگان افزوده می شود و چهره شهر کاملا ملتهب است.

No comments:

Post a Comment