Monday 18 April 2011

رییس انتحاریون حزب الله به عربستان هشدار داد


رییس انتحاریون حزب الله به عربستان هشدار داد

خبرگزاری انتخاب: حسين الله‌كرم رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله به عربستان سعودی هشدار داد: اگر عربستان از بحرین خارج نشد تصميم نهايي ما عمليات استشهادي است.
حسین الله کرم که مدتی است استاد دانشگاه تهران نیز شده، در تجمع ستاد دانشجويي حمايت از جنبش‌هاي اسلامي با بیان این که "ديگر نبايد ساكت نشست و منتظر بمانيم تجاوزهاي ننگين ادامه پيدا كند."، گفت: امروز زمان جهاد فرا رسيده است.
وی افزود: زمان جهاد فرا رسيده است و بايد بپا خيزيم، چرا که سعودي‌هاي متجاوز بيش از 50 نفر از خواهران مسلمان را به مكان‌هاي نامعلوم برده‌اند.
رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله صريح كرد: در مورد تحولات اجتماعي منطقه چهار نوع تحليل وجود دارد؛ يكي از اين تحليل‌ها مربوط به مقام معظم رهبري مي‌باشد كه معتقدند تحولات اجتماعي منطقه ناشي از پيروزي انقلاب اسلامي ايران و استقامت 32 ساله‌ نظام جمهوري اسلامي ايران است.
الله‌كرم افزود: ديدگاه ديگر مربوط به آمريكا است كه هميشه به دنبال منافع خود مي‌باشد؛ چرا كه در جايي دست ديكتاتوري مثل يمن را باز مي‌گذارد و در جاي ديگر با ليبي مخالفت مي‌كند و در جاي ديگر عيله مردم بپا مي‌خيزد كه اين ديدگاه‌هاي چندگانه نشان از آن است كه آمريكا هميشه به دنبال منافع خود حركت مي‌كند.
وی افزود: ديگر ديدگاه مربوط به جريان فتنه سبز مي‌باشد كه تحولات اجتماعي منطقه را ناشي از فتنه سبز پس از انتخابات 88 مي‌داند و دليل آن را شعار «الله اكبر» معرفي مي‌كند و ما به آنها پاسخ مي‌دهيم اگر الله اكبر از طرف شما بود و در مصر و تونس چنين تحولاتي اتفاق افتاد بايد گفت كه اين تحولات از مساجد و نماز جمعه‌ها بپا خاست. يعني اين تحولات بر اساس اسلام و اسلام‌خواهي بوده است.
وي تصريح كرد: ديدگاه ديگر مربوط به جريان انحرافي حاكم در بخشي از دولت مي‌باشد كه معتقد است مسائل منطقه و تحولات توسط آمريكا هدايت مي‌شود و در اين زمينه دو ديدگاه خاورميانه بزرگ و خاورميانه جديد را گواه قرار مي‌دهد.
الله‌كرم افزود: آن‌چه ايران اسلامي، آمريكاي جنايتكار و محققين علم سياست معتقدند اين است كه كشورهاي منطقه با ديدگاه مقاومت اسلامي برخاسته و از 32 سال مقاومت جمهوري اسلامي الگو گرفته‌اند.

No comments:

Post a Comment