Monday 18 April 2011

پاسداران: نگرانی از بهره برداری های سیاسی از نهادهای امنیتی


پاسداران: نگرانی از بهره برداری های سیاسی از نهادهای امنیتی

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران از بهره‌ برداری سیاسی باند احمدی ‌نژاد از اسناد طبقه ‌بندی شده رژیم علیه منتقدان خود اظهار نگرانی کرد.
سایت جوان آنلاین: افزایش نگرانی از بهره برداری های سیاسی از نهادهای امنیتی / یک جریان انحرافی تلاش دارد با بهره برداری خاص و خروج برخی اسناد مقاصد خود را تامین و از عنصر اطلاعات به عنوان اهرمی برای پیشبرد اهداف خود سود جوید.

یکی از آسیب هایی که بی شک سیستم های اطلاعاتی و امنیتی کشور را با تهدید مواجه می سازد،حرکت در راستای اهداف جناحی و جریان سیاسی خاص است. موضوعی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده و دیدار اخیرشان از نمایشگاه دستاوردهای این وزارتخانه بر آن تاکید داشتند.

بهره برداری سیاسی از اسناد و اطلاعات و تلاش برای خصوصی سازی آنان مساله ای بوده که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی همواره با آن روبرو بوده اند.این مساله پیش از این در دوران دوم خرداد نیز خود را به نمایش گذاشته بود وجریانهای سیاسی درصدد نفوذ به دستگاه های امنیتی جهت تامین مقاصد خود بودند.
گویا این موضوع در این ایام نیز مورد توجه یک جریان انحرافی است که تلاش دارد با بهره برداری خاص و خروج برخی اسناد و مدارک ویژه مقاصد خود را تامین و از عنصر اطلاعات به عنوان اهرمی برای ترغیب وتهدید برخی از جریان ها و چهره های سیاسی و پیشبرد اهداف سود بجوید.
بی گمان این مساله و پی گیری آن خواه از سوی هر فرد و جریانی باشد مورد پذیرش مدیریت و بدنه نهادهای امنیتی نبوده و آنان تامین منافع ملی را به بازی های جریانی تنزل نمی دهند مساله ای که بی شک در این ایام نیز با این مقاومت ها روبرو هستیم.

No comments:

Post a Comment