Monday 13 December 2010

برای لغو فوری اعدام و سنگسار متحد شویم

در شرایطی که فضای بین المللی همچنان در ابعاد قابل توجه ای متآثر از صدور احکام اعدام و سنگسار در ایرانِ تحت حاکمیت رژیم اسلامی می باشد، در شرایطی که خانواده زندانیان سیاسی بخشی از زندگی روزانه خود را در پشت درب زندانهای ایران سپری می کنند، دستگاه وحشیگری و یاغی رژیم آدمکشان اسلامی سرعت بیشری به خود می گیرد. مصباح یزدی بار دیگر تأکید می کند: دست دزد را باید برید و محارب را باید کشت.

اکنون زندگی شیوا نظرآهاری، فعال حقوق زن و کودک نیز در مواجه با اتهام "محاربه"،"تبلیغ علیه نظام" با خطر جدی اعدام روبرو است. دست بریدن، چشم در آوردن، اعدام و سنگسار یکی از روشهای شناخته شده جنایتکاران اسلامی برای ادامه حیات منحوسشان است. جمهوری اعدام و کشتار پس از سه دهه بربریت، در پرونده سیاه خود خاوران ها، لعنت آبادها و کهریزکها و بیش از صد هزار اعدام را دارد.

باید جلوی این بربریت اسلامی را گرفت!

سران رژیم اسلامی و عاملان و آمران ماشین سرکوب اسلامی باید بجرم اعدام، ترور، تجاوز و سنگسار هزاران نفر مورد محاکمه قرار گیرند. سازمان همبستگی ملی جو انان ایران (انگلستان)شا خه زنان سو ئد علیه مجازات اعدام همراه با تمامی سا زما نها و ونها د های بین الملی از تمامی نیروهای انساندوست و پیشرو می خواهد برای لغو فوری اعدام و سنگسار متحد شوند. ما کلیه انسان هایی که قلبشان برای آزادی و برابری می طپبد را به پیوستن و اعتراض بر علیه اعدام و هلیه رژیم اسلامی فرا می خوانیم.

زنده باد آزادی و برابری

زنده باد آزادی زن

سازمان همبستگی ملی جو انان ایران(انگلستان)شا خه زنان سوئد

دبیر ساز مان همبستگی زنان شا خه سو ئد

سر کار خانم لیا قی

جزئیات سنگسار مجبو به در سال 85 همراه با فیلم سنگسار


No comments:

Post a Comment